Regulamin 1.0

§ 1. Postanowienia wstępne

  1. Konferencja naukowa “Dietetyk XXI wieku” (dalej jako “Konferencja”), odbędzie się 9 listopada 2024 roku w Łodzi, w sali Aula 1000, Fundacja dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, pl. gen. J. Hallera 1 (pok. 225), 90-647 Łódź (https://fumed.pl/baza-szkoleniowa/aula-1000/).
  2. Organizatorem Konferencji jest Dietetyka #NieNaŻarty z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, NIP: 8982248070, REGON: 382333151, e-mail: szkolenia@dietetykanienazarty.pl, telefon: 513496456  (dalej jako “Organizator”).
  3. Niniejszy regulamin skierowany jest do Uczestników Konferencji i określa zasady i tryb uczestnictwa w Konferencji.
  4. Warunkiem złożenia zgłoszenia udziału w Konferencji przez Uczestnika jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie rejestracji.
  5. Udział w Konferencji jest płatny.

§ 2. Definicje

  1. Uczestnik – osoba fizyczna zgłaszająca się do udziału w Konferencji.
  2. Organizator – Dietetyka #NieNaŻarty Spółka Z Organiczoną Odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, NIP: 8982288307, REGON: 524316045.
  3. Konferencja – wydarzenie naukowe „Dietetyk XXI wieku” organizowane przez Organizatora, które odbędzie się 9 listopada 2024 roku w Łodzi, w sali Aula 1000.
  4. Regulamin – niniejszy regulamin Konferencji.
  5. Zgłoszenie – oświadczenie woli Uczestnika zmierzające bezpośrednio do uczestnictwa w Konferencji, składane za pomocą formularza zgłoszeniowego.
  6. Opłata konferencyjna (Cena) – opłata za udział w Konferencji określona przez Organizatora.

§ 3. Kontakt z Organizatorem

  1. Adres Organizatora: 50-202 Wrocław, ul. Księcia Witolda 49/15
  2. Adres e-mail Organizatora: szkolenia@dietetykanienazarty.pl.
  3. Telefon: 513-496-456
  4. Uczestnik może porozumiewać się z Organizatorem w dni robocze w godzinach 10:00-16:00.

§ 4. Wymagania techniczne

  1. Do rejestracji na Konferencję niezbędne są:
  2. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
  3. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  4. włączona obsługa plików „cookies”.

§ 5. Informacje ogólne

  1. Organizator w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia (w tym przerwy w funkcjonowaniu systemu rejestracyjnego) spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością systemu z infrastrukturą techniczną Uczestnika.
  2. Rejestracja na Konferencję jest możliwa do 31 października 2024 roku lub do wyczerpania miejsc.
  3. Opłata konferencyjna (Cena) wynosi 400 PLN i obejmuje udział w sesjach, materiały konferencyjne, certyfikat uczestnictwa oraz catering.
  4. Na końcową kwotę do zapłaty przez Uczestnika składa się opłata konferencyjna oraz ewentualne dodatkowe opłaty za wybrane opcje.

§ 6. Zasady rejestracji

  1. Aby zarejestrować się na Konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://dietetykxxiwieku.pl/.
  2. Rejestracja jest skuteczna po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i dokonaniu opłaty konferencyjnej.
  3. Uczestnik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny, zrezygnować z udziału w Konferencji, jednakże opłata konferencyjna nie podlega zwrotowi po 15 października 2024 roku.

§ 7. Zasady płatności

  1. Płatność za udział w Konferencji dokonywana jest przelewem bankowym na konto Organizatora: 21 1140 2004 0000 3202 7853 2865 w mBank.
  2. Opłata konferencyjna powinna być uiszczona w terminie 7 dni od rejestracji, nie później jednak niż do 31 października 2024 roku.
  3. W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji do 15 października 2024 roku, Uczestnikowi przysługuje zwrot 50% wpłaconej kwoty. Po tym terminie opłata konferencyjna nie podlega zwrotowi.

§ 8. Program Konferencji

  1. Program Konferencji obejmuje wykłady, sesje tematyczne, panele dyskusyjne oraz warsztaty praktyczne.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, w tym do zmiany prelegentów, godzin rozpoczęcia poszczególnych sesji oraz tematów wykładów.
  3. Aktualny program Konferencji dostępny będzie na stronie internetowej https://dietetykxxiwieku.pl/.

§ 9. Warunki uczestnictwa w Konferencji

  1. Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz poleceń Organizatora i personelu obsługującego Konferencję.
  2. Uczestnicy są zobowiązani do posiadania identyfikatorów wydanych przez Organizatora przez cały czas trwania Konferencji.
  3. Zabrania się wnoszenia na teren Konferencji przedmiotów niebezpiecznych, w tym broni, materiałów wybuchowych, substancji chemicznych i innych, które mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia uczestników.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste uczestników pozostawione na terenie Konferencji.
  5. Wstęp na teren konferencji osoby niepełnoletniej możliwy jest tylko pod opieką osoby dorosłej lub za pisemną zgodą opiekuna prawnego.

§ 10. Opinie

  1. Korzystanie z usługi elektronicznej Opinie jest zastrzeżone dla Uczestników, którzy zarejestrowali się i opłacili udział w Konferencji.
  2. Dodanie opinii możliwe jest po uprzednim kontakcie z Organizatorem w formie wiadomości e-mail lub kontaktu za pomocą skrzynek na kanałach Social Media.
  3. Usługobiorca korzystając z usługi Opinie obowiązany jest podawać wyłącznie rzetelne oraz prawdziwe informacje. Usługobiorcy zabrania się zamieszczania opinii o charakterze obraźliwym lub niezgodnych ze stanem faktycznym.
  4. Usługobiorca wystawiając opinię wyraża jednocześnie zgodę na upublicznienie opinii.
  5. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie internetowej Konferencji lub w zewnętrznych serwisach, takich jak kanały Social Media Organizatora.
  6. Dodawanie opinii przez Uczestników nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Organizatora lub osób trzecich.

§ 11. Wykonanie umowy uczestnictwa

  1. Zawarcie Umowy uczestnictwa między Uczestnikiem a Organizatorem następuje po uprzednim złożeniu przez Uczestnika Zgłoszenia za pomocą formularza zgłoszeniowego zgodnie z § 6 Regulaminu, o ile następnie oferta Uczestnika została potwierdzona przez Organizatora.
  2. Po złożeniu Zgłoszenia Organizator potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zgłoszenie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zgłoszenia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Organizatora Uczestnikowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zgłoszenia adres poczty elektronicznej Uczestnika, która zawiera co najmniej oświadczenia Organizatora o otrzymaniu Zgłoszenia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy uczestnictwa.
  3. W przypadku braku możliwości odbycia się konferencji, zwrot środków za zakup nastąpi w ciągu 14 dni, od momentu wystosowania ogłoszenia o nieodbyciu się wydarzenia. Zwrot środków nastąpi na konto uczestnika.
  4. Środki zostaną zwrócone w 100%, chyba, że użytkownik zdecyduje się na zmianę usługi z dostepu stacjonarnego na dostęp online. W przypadku zmiany dostępu na online, zwrot nie następuje.

§ 12. Procedura rozpatrywania reklamacji

  1. Niniejszy punkt Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Organizatora, w szczególności reklamacji dotyczących Konferencji, Umów uczestnictwa, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Organizatora.
  2. Reklamacja może zostać złożona na przykład: pisemnie na adres podany w § 3 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w § 3.
  3. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania sposobu rozpatrzenia reklamacji; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację.
  4. Organizator ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
  5. W zakresie nieuregulowanym, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Serwisu.

§ 13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do procedur

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  2. Uczestnik posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.

§ 14. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Uczestnik, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 3 § 14 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: pisemnie na adres podany w § 3, w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: szkolenia@dietetykanienazarty.pl.
  3. Organizator ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Uczestnika o odstąpieniu od umowy, zwrócić Uczestnikowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Organizator może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Uczestnika do chwili otrzymania dowodu jego odesłania.
  5. Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku umów o świadczenie usług w zakresie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

§ 15. Warunki uczestnictwa w Konferencji

  1. Zawarcie Umowy uczestnictwa przez Uczestnika równoznaczne jest z oświadczeniem Uczestnika, że znany jest mu przedmiot, zakres oraz cel Konferencji.
  2. Uczestnik oświadcza, iż rozumie, że udział w Konferencji ma charakter wyłącznie edukacyjny i kulturalny.
  3. Wstęp na teren Konferencji osoby niepełnoletniej możliwy jest tylko pod opieką osoby dorosłej lub za pisemną zgodą opiekuna prawnego.
  4. Uczestnik zobowiązany jest zachować wydaną identyfikator aż do momentu zakończenia Konferencji.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian harmonogramu Konferencji, miejsca Konferencji oraz osób prowadzących Konferencję, jak również prawo do odwołania Konferencji z ważnej przyczyny.
  6. W sytuacji, o której mowa w pkt 5 Organizator zawiadamia Uczestnika o powyższych zmianach w formie pisemnej (e-mail). W przypadku odwołania Konferencji Organizator zobowiązany jest do zwrotu Opłaty konferencyjnej.
  7. Uczestnik nie jest uprawniony do rejestrowania lub utrwalania w jakikolwiek sposób przebiegu Konferencji z wyjątkiem odręcznie sporządzanych, pisemnych notatek.
  8. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że przebieg Konferencji może być utrwalany audio-video przez Organizatora lub podmiot działający na jego zlecenie. Uczestnik wyraża zgodę na rejestrowanie jego wizerunku oraz na wprowadzenie przez Organizatora do obrotu nośników, na których utrwalony zostanie wizerunek Uczestnika.
  9. W przypadku zarezerwowanych i opłaconych uczestnictw, w których Uczestnik nie może wziąć udziału, uprawniony jest on do przeniesienia prawa do udziału w nich na wskazaną przez niego osobę, pod warunkiem zawiadomienia Organizatora o powyższym najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem Konferencji, przekazania danych kontaktowych wskazanej osoby. Organizator uprawniony jest do żądania od osoby wskazanej przez Uczestnika złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Regulaminu.
  10. Organizator i jego upoważnieni przedstawiciele mogą poprosić Uczestnika o opuszczenie Konferencji w przypadku powtarzającego się nieodpowiedniego zachowania Uczestnika, zakłócającego przebieg Konferencji.

§ 16. Bezpieczeństwo na Konferencji

  1. Organizator zapewnia odpowiednią liczbę pojemników z preparatem dezynfekującym przy wszystkich wejściach, w toaletach i innych ogólnodostępnych przestrzeniach.
  2. Wpuszczanie na Konferencję wyłącznie osób uprawnionych i posiadających dokumenty wstępu tj. identyfikator.
  3. Każda osoba przebywająca na terenie Konferencji ma obowiązek zasłaniania ust i nosa poprzez noszenie maseczki, o ile będzie to wymagane obowiązującym prawem.
  4. Organizator zapewni bezpieczną przestrzeń dla gości oczekujących na wejście na teren Konferencji.
  5. Organizator zapewni odpowiednią ilość środków ochrony osobistej dla pracowników obsługujących Konferencję.
  6. Organizator przygotuje bezpieczną strefę kolejki do punktu obsługi, w której oczekujący będą oddaleni od siebie o minimum 1,5 metra.
  7. Organizator dostosuje liczbę dostępnych miejsc siedzących na terenie Konferencji zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa.

§ 17. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników zbieranych za pośrednictwem rejestracji na Konferencję jest Organizator.
  2. Dane osobowe Uczestników zbierane przez administratora są przetwarzane w celu realizacji Umowy uczestnictwa oraz w celach marketingowych.
  3. Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy uczestnictwa skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  5. W zakresie nieuregulowanym zastosowanie mają postanowienia Polityki Prywatności Serwisu.

§ 18. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez rejestrację na Konferencję zawierane są w języku polskim.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów rejestracji i płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Organizator poinformuje Uczestnika z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie Regulamin Serwisu www.dietetykanienazarty.pl, Polityka Prywatności Serwisu www.dietetykanienazarty.pl, a także powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Niniejszy Regulamin nie wyłącza przepisów obowiązujących w państwie zwykłego miejsca pobytu konsumenta zawierającego umowę z Organizatorem, których nie można wyłączyć w drodze umowy. Organizator gwarantuje w takim wypadku konsumentowi ochronę przyznaną mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy.
  5. Uczestnicy konferencji wyrażają zgodę na utrwalanie oraz rozpowszechnianie ich wizerunku w ramach transmisji, nagrań oraz materiałów promocyjnych związanych z wydarzeniem. W przypadku braku zgody na powyższe, uczestnik jest zobowiązany do poinformowania organizatorów przed rozpoczęciem konferencji.

Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 lipca 2024 roku.