Regulamin Konferencji Naukowej “Dietetyk XXI wieku”
§ 1. Postanowienia wstępne
- Konferencja naukowa “Dietetyk XXI wieku” (dalej jako “Konferencja”), odbędzie się 9 listopada 2024 roku w Łodzi, w sali Aula 1000, Fundacja dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, pl. gen. J. Hallera 1 (pok. 225), 90-647 Łódź (https://fumed.pl/baza-szkoleniowa/aula-1000/).
- Organizatorem Konferencji jest Dietetyka #NieNaŻarty z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, NIP: 8982248070, REGON: 382333151, e-mail: szkolenia@dietetykanienazarty.pl, telefon: 513496456 (dalej jako “Organizator”).
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Uczestników Konferencji i określa zasady i tryb uczestnictwa w Konferencji.
- Warunkiem złożenia zgłoszenia udziału w Konferencji przez Uczestnika jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie rejestracji.
- Udział w Konferencji jest płatny.
§ 2. Definicje
- Uczestnik – osoba fizyczna zgłaszająca się do udziału w Konferencji.
- Organizator – Dietetyka #NieNaŻarty Spółka Z Organiczoną Odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Księcia Witolda 49/15, 50-202 Wrocław, NIP: 8982288307, REGON: 524316045.
- Konferencja – wydarzenie naukowe „Dietetyk XXI wieku” organizowane przez Organizatora, które odbędzie się 9 listopada 2024 roku w Łodzi, w sali Aula 1000.
- Regulamin – niniejszy regulamin Konferencji.
- Zgłoszenie – oświadczenie woli Uczestnika zmierzające bezpośrednio do uczestnictwa w Konferencji, składane za pomocą formularza zgłoszeniowego.
- Opłata konferencyjna (Cena) – opłata za udział w Konferencji określona przez Organizatora.
§ 3. Kontakt z Organizatorem
- Adres Organizatora: 50-202 Wrocław, ul. Księcia Witolda 49/15
- Adres e-mail Organizatora: szkolenia@dietetykanienazarty.pl.
- Telefon: 513-496-456
- Uczestnik może porozumiewać się z Organizatorem w dni robocze w godzinach 10:00-16:00.
§ 4. Wymagania techniczne
- Do rejestracji na Konferencję niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików „cookies”.
§ 5. Informacje ogólne
- Organizator w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia (w tym przerwy w funkcjonowaniu systemu rejestracyjnego) spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością systemu z infrastrukturą techniczną Uczestnika.
- Rejestracja na Konferencję jest możliwa do 31 października 2024 roku lub do wyczerpania miejsc.
- Opłata konferencyjna (Cena) wynosi 400 PLN i obejmuje udział w sesjach, materiały konferencyjne, certyfikat uczestnictwa oraz catering.
- Na końcową kwotę do zapłaty przez Uczestnika składa się opłata konferencyjna oraz ewentualne dodatkowe opłaty za wybrane opcje.
§ 6. Zasady rejestracji
- Aby zarejestrować się na Konferencję, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie https://dietetykxxiwieku.pl/.
- Rejestracja jest skuteczna po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego i dokonaniu opłaty konferencyjnej.
- Uczestnik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny, zrezygnować z udziału w Konferencji, jednakże opłata konferencyjna nie podlega zwrotowi po 15 października 2024 roku.
§ 7. Zasady płatności
- Płatność za udział w Konferencji dokonywana jest przelewem bankowym na konto Organizatora: 21 1140 2004 0000 3202 7853 2865 w mBank.
- Opłata konferencyjna powinna być uiszczona w terminie 7 dni od rejestracji, nie później jednak niż do 31 października 2024 roku.
- W przypadku rezygnacji z udziału w Konferencji do 15 października 2024 roku, Uczestnikowi przysługuje zwrot 50% wpłaconej kwoty. Po tym terminie opłata konferencyjna nie podlega zwrotowi.
§ 8. Program Konferencji
- Program Konferencji obejmuje wykłady, sesje tematyczne, panele dyskusyjne oraz warsztaty praktyczne.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie Konferencji, w tym do zmiany prelegentów, godzin rozpoczęcia poszczególnych sesji oraz tematów wykładów.
- Aktualny program Konferencji dostępny będzie na stronie internetowej https://dietetykxxiwieku.pl/.
§ 9. Warunki uczestnictwa w Konferencji
- Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania niniejszego Regulaminu oraz poleceń Organizatora i personelu obsługującego Konferencję.
- Uczestnicy są zobowiązani do posiadania identyfikatorów wydanych przez Organizatora przez cały czas trwania Konferencji.
- Zabrania się wnoszenia na teren Konferencji przedmiotów niebezpiecznych, w tym broni, materiałów wybuchowych, substancji chemicznych i innych, które mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia uczestników.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste uczestników pozostawione na terenie Konferencji.
- Wstęp na teren konferencji osoby niepełnoletniej możliwy jest tylko pod opieką osoby dorosłej lub za pisemną zgodą opiekuna prawnego.
§ 10. Opinie
- Korzystanie z usługi elektronicznej Opinie jest zastrzeżone dla Uczestników, którzy zarejestrowali się i opłacili udział w Konferencji.
- Dodanie opinii możliwe jest po uprzednim kontakcie z Organizatorem w formie wiadomości e-mail lub kontaktu za pomocą skrzynek na kanałach Social Media.
- Usługobiorca korzystając z usługi Opinie obowiązany jest podawać wyłącznie rzetelne oraz prawdziwe informacje. Usługobiorcy zabrania się zamieszczania opinii o charakterze obraźliwym lub niezgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorca wystawiając opinię wyraża jednocześnie zgodę na upublicznienie opinii.
- Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie internetowej Konferencji lub w zewnętrznych serwisach, takich jak kanały Social Media Organizatora.
- Dodawanie opinii przez Uczestników nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Organizatora lub osób trzecich.
§ 11. Wykonanie umowy uczestnictwa
- Zawarcie Umowy uczestnictwa między Uczestnikiem a Organizatorem następuje po uprzednim złożeniu przez Uczestnika Zgłoszenia za pomocą formularza zgłoszeniowego zgodnie z § 6 Regulaminu, o ile następnie oferta Uczestnika została potwierdzona przez Organizatora.
- Po złożeniu Zgłoszenia Organizator potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zgłoszenie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zgłoszenia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Organizatora Uczestnikowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zgłoszenia adres poczty elektronicznej Uczestnika, która zawiera co najmniej oświadczenia Organizatora o otrzymaniu Zgłoszenia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy uczestnictwa.
- W przypadku braku możliwości odbycia się konferencji, zwrot środków za zakup nastąpi w ciągu 14 dni, od momentu wystosowania ogłoszenia o nieodbyciu się wydarzenia. Zwrot środków nastąpi na konto uczestnika.
- Środki zostaną zwrócone w 100%, chyba, że użytkownik zdecyduje się na zmianę usługi z dostepu stacjonarnego na dostęp online. W przypadku zmiany dostępu na online, zwrot nie następuje.
§ 12. Procedura rozpatrywania reklamacji
- Niniejszy punkt Regulaminu określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Organizatora, w szczególności reklamacji dotyczących Konferencji, Umów uczestnictwa, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Organizatora.
- Reklamacja może zostać złożona na przykład: pisemnie na adres podany w § 3 lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany w § 3.
- Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania sposobu rozpatrzenia reklamacji; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację.
- Organizator ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
- W zakresie nieuregulowanym, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Serwisu.
§ 13. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do procedur
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Uczestnika będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
- Uczestnik posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
§ 14. Prawo odstąpienia od umowy
- Uczestnik, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 3 § 14 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: pisemnie na adres podany w § 3, w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: szkolenia@dietetykanienazarty.pl.
- Organizator ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Uczestnika o odstąpieniu od umowy, zwrócić Uczestnikowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- W przypadku odstąpienia od umowy Organizator może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Uczestnika do chwili otrzymania dowodu jego odesłania.
- Ustawowe prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku umów o świadczenie usług w zakresie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
§ 15. Warunki uczestnictwa w Konferencji
- Zawarcie Umowy uczestnictwa przez Uczestnika równoznaczne jest z oświadczeniem Uczestnika, że znany jest mu przedmiot, zakres oraz cel Konferencji.
- Uczestnik oświadcza, iż rozumie, że udział w Konferencji ma charakter wyłącznie edukacyjny i kulturalny.
- Wstęp na teren Konferencji osoby niepełnoletniej możliwy jest tylko pod opieką osoby dorosłej lub za pisemną zgodą opiekuna prawnego.
- Uczestnik zobowiązany jest zachować wydaną identyfikator aż do momentu zakończenia Konferencji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian harmonogramu Konferencji, miejsca Konferencji oraz osób prowadzących Konferencję, jak również prawo do odwołania Konferencji z ważnej przyczyny.
- W sytuacji, o której mowa w pkt 5 Organizator zawiadamia Uczestnika o powyższych zmianach w formie pisemnej (e-mail). W przypadku odwołania Konferencji Organizator zobowiązany jest do zwrotu Opłaty konferencyjnej.
- Uczestnik nie jest uprawniony do rejestrowania lub utrwalania w jakikolwiek sposób przebiegu Konferencji z wyjątkiem odręcznie sporządzanych, pisemnych notatek.
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że przebieg Konferencji może być utrwalany audio-video przez Organizatora lub podmiot działający na jego zlecenie. Uczestnik wyraża zgodę na rejestrowanie jego wizerunku oraz na wprowadzenie przez Organizatora do obrotu nośników, na których utrwalony zostanie wizerunek Uczestnika.
- W przypadku zarezerwowanych i opłaconych uczestnictw, w których Uczestnik nie może wziąć udziału, uprawniony jest on do przeniesienia prawa do udziału w nich na wskazaną przez niego osobę, pod warunkiem zawiadomienia Organizatora o powyższym najpóźniej na 14 dni roboczych przed rozpoczęciem Konferencji, przekazania danych kontaktowych wskazanej osoby. Organizator uprawniony jest do żądania od osoby wskazanej przez Uczestnika złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Regulaminu.
- Organizator i jego upoważnieni przedstawiciele mogą poprosić Uczestnika o opuszczenie Konferencji w przypadku powtarzającego się nieodpowiedniego zachowania Uczestnika, zakłócającego przebieg Konferencji.
§ 16. Bezpieczeństwo na Konferencji
- Organizator zapewnia odpowiednią liczbę pojemników z preparatem dezynfekującym przy wszystkich wejściach, w toaletach i innych ogólnodostępnych przestrzeniach.
- Wpuszczanie na Konferencję wyłącznie osób uprawnionych i posiadających dokumenty wstępu tj. identyfikator.
- Każda osoba przebywająca na terenie Konferencji ma obowiązek zasłaniania ust i nosa poprzez noszenie maseczki, o ile będzie to wymagane obowiązującym prawem.
- Organizator zapewni bezpieczną przestrzeń dla gości oczekujących na wejście na teren Konferencji.
- Organizator zapewni odpowiednią ilość środków ochrony osobistej dla pracowników obsługujących Konferencję.
- Organizator przygotuje bezpieczną strefę kolejki do punktu obsługi, w której oczekujący będą oddaleni od siebie o minimum 1,5 metra.
- Organizator dostosuje liczbę dostępnych miejsc siedzących na terenie Konferencji zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa.
§ 17. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników zbieranych za pośrednictwem rejestracji na Konferencję jest Organizator.
- Dane osobowe Uczestników zbierane przez administratora są przetwarzane w celu realizacji Umowy uczestnictwa oraz w celach marketingowych.
- Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy uczestnictwa skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- W zakresie nieuregulowanym zastosowanie mają postanowienia Polityki Prywatności Serwisu.
§ 18. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez rejestrację na Konferencję zawierane są w języku polskim.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów rejestracji i płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Organizator poinformuje Uczestnika z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie Regulamin Serwisu www.dietetykanienazarty.pl, Polityka Prywatności Serwisu www.dietetykanienazarty.pl, a także powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Niniejszy Regulamin nie wyłącza przepisów obowiązujących w państwie zwykłego miejsca pobytu konsumenta zawierającego umowę z Organizatorem, których nie można wyłączyć w drodze umowy. Organizator gwarantuje w takim wypadku konsumentowi ochronę przyznaną mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy.
- Uczestnicy konferencji wyrażają zgodę na utrwalanie oraz rozpowszechnianie ich wizerunku w ramach transmisji, nagrań oraz materiałów promocyjnych związanych z wydarzeniem. W przypadku braku zgody na powyższe, uczestnik jest zobowiązany do poinformowania organizatorów przed rozpoczęciem konferencji.