Skrócona polityka reklamacji

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    • pisemnie na adres firmy: Dietetyka Nienażarty Sp. z o.o., ul. Księcia Witolda 49 /15, 50-202 Wrocław;
    • lub w formie elektronicznej na adres: m.lesniewska@dietetykanienazarty.pl.

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    • numeru zamówienia;
    • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru lub treści cyfrowej z umową (wady);
    • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    • lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    • danych kontaktowych składającego reklamację;
    • adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  
  2. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.