







Specjalistyczny kurs obsługi pacjenta dietetycznego - kurs online
Naucz się jak obsługiwać pacjentów, aby zawsze byli zadowoleni, wystawiali Ci pozytywne oceny i polecali usługi swoim znajomym.
599 zł
W cenie otrzymasz:
Po ukończeniu kursu będziesz wiedzieć:
Jak komunikować się z pacjentami. Dowiesz się jakie są podstawowe składowe komunikacji, skąd się biorą w niej nieporozumienia (model kwadratu komunikacyjnego Von Thuna) i jak zminimalizować ryzyko ich występowania.
Jak pracuje Dietetyka #NieNaŻarty. Poznasz rozwiązania, które stosujemy w praktyce i które działają, bo potwierdza to nasze doświadczenie w pracy z ponad 15000 pacjentami.
Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem. Dowiesz się jak wybrnąć z sytuacji, kiedy wina leży po Twojej stronie. Nauczysz się zarządzać eskalacją i łagodzić konflikt.
Jak pracować z klientem, który wymaga „modnej diety”. Jak komunikować się, aby zminimalizować opór i co zrobić, kiedy klient się uparł.
Jak stawiać granice i być asertywnym specjalistą. Nauczymy Cię reagowania, gdy klient żąda rzeczy niemożliwych.
Jak zbudować postawę eksperta. Dzięki temu pacjent Ci zaufa i zaangażuje się we współpracę.
Co zrobić, gdy pacjent nie trzyma się diety i jest nieszczery. Jak go skutecznie zmotywować i czym jest dialog motywujący.
Jak zasugerować współpracę z innym specjalistą. Kiedy powinieneś odesłać pacjenta i w jaki sposób to zrobić.
Jak zbudować z pacjentem relacje. Dzięki którym klienci zostaną z Tobą na dłużej i przedłużą współpracę.
Moduły kursu
-
Moduł 1. Rola i składowe skutecznej komunikacji
- Jakie są podstawowe składowe komunikacji
- Na czym polega komunikacja werbalna i niewerbalna
- Jaka jest rola emocji i empatii w procesie komunikacji
- Model kwadratu komunikacyjnego według Von Thuna
-
Moduł 2. Jak skutecznie komunikować się z klientem
- Komunikacja zorientowana na pacjenta jako istotny element pracy z podopiecznym
- Metody aktywnego słuchania, które pomogą Ci skuteczniej porozumiewać się z podopiecznym
- Nauka mówienia – jak formułować komunikaty, aby być dobrze zrozumianym
- Złe nawyki, które utrudnią Twoją komunikację z podopiecznym
-
Moduł 3. Budowanie relacji z klientem
- Korzyści wynikające z budowania trwałej relacji z klientem
- Naucz się chwalić swojego pacjenta.
- Jakie słowa budują, a jakie rujnują relacje
- Praktyczne wskazówki, które pomogą Ci budować relacje z klientem w gabinecie dietetycznym
-
Moduł 4. Jak skutecznie motywować klienta
- Jak skutecznie motywować pacjentów?
- Dialog motywujący
- Jak wzmacniać dobre nawyki u pacjentów
- Co robić, aby nie demotywować pacjentów
- „tak, ale…” Jak radzić sobie z przeciwnościami
- Punkty kontrolne – jak najskuteczniej monitorować postępy pacjentów
- Najczęstsze błędy w motywowaniu pacjentów
-
Moduł 5.Jak budować postawę eksperta?
- Syndrom oszusta (ang. Impostor syndrome), kogo dotyczy i jak sobie z nim radzić?
- Niewiedza to nie grzech – jak odpowiadać na pytania kiedy nie znasz odpowiedzi i nie stracić twarzy
- Jak dbać o postawę eksperta
- Jak rozmawiać z pacjentem, kiedy zalecenia od specjalistów wzajemnie się wykluczają
- Co zrobić kiedy pacjent “wie lepiej”
-
Moduł 6.Asertywność i stawianie granic we współpracy z klientem
- Czy asertywność przeszkadza w obsłudze klienta
- Jak stawiać granice klientowi
- Co zrobić kiedy klient żąda rzeczy niemożliwych
-
Moduł 7. Rola emotikonów w życiu zawodowym
- Rola emotikonów w XXI w
- Czy emotki są nieprofesjonalne
- Jakie korzyści niesie umiejętne użycie emotikonów
- Emotikony w pracy z klientem – praktyczne porady
-
Moduł 8. Nieszczery pacjent. Co robić, kiedy pacjent mija się z prawdą w raportach?
- Jak odnaleźć przyczynę nieszczerości
- Jak budować wartościową informację zwrotną
- Tego nie rób! Czyli komunikaty, które pogorszą waszą współpracę
- Jak filozofia kaizen może wspierać pracę z pacjentami
-
Moduł 9. Praca z opornym podopiecznym
- Jakie zachowania mogą wzmagać opór przed zmianą u Twojego podopiecznego
- Jak postępować z pacjentem, który uważa się za przypadek beznadziejny
- Jak skutecznie wyznaczać realne cele
- Jak współpracować z pacjentem, który narzuca Ci konkretny model żywieniowy
-
Moduł 10. Jak zasugerować podopiecznemu konsultację z innym specjalistą?
- Kiedy sugerować innego specjalistę
- Jak skutecznie przekazywać informację o zalecanej, dodatkowej konsultacji, aby nie zniechęcić i nie wystraszyć podopiecznego
- Czego unikać podczas sugerowania innego specjalisty? Najczęstsze błędy.
-
Moduł 11. Jak radzić sobie z niezadowolonym klientem
- Lepiej zapobiegać niż leczyć – czyli jakie korzyści niesie za sobą umiejętne radzenie sobie z niezadowolonym klientem
- 4 kroki do skuteczniejszego radzenia sobie ze skargami.
- Praktyczne porady, które pomogą Ci w przyjmowaniu skarg
- Case study- pokażemy Ci jak wykorzystać swoją wiedzę w praktyce

Zobacz jedną z lekcji kursu
Oczywiście możesz próbować w inny sposób:

Książki
Nauka na sobie lub swoich podopiecznych
Studia dietetyczne
Czytanie publikacji naukowych
…możesz też
Postawić na kurs Specjalistyczny kurs obsługi pacjenta dietetycznego, który jest wynikiem połączenia
Teorii i wiedzy
Dział obsługi klienta DNŻ zgromadził wiedzę pracując z ponad 20000 podopiecznych. To wieloletnia praca zespołu ponad 20 dietetyków.
Doświadczenia
Od 8 lat pracujemy z żywym organizmem. Wiemy, że co jest naprawdę ważne w obsłudze klienta, a co marnuje Twój czas i nie daje korzyści podopiecznemu.
Praktyki
Mamy stworzone procedury i algorytmy pracy z podopiecznym, które Ci udostępnimy, dzięki czemu z dnia na dzień usprawnisz swoją pracę.
Dostęp do szkolenia
masz 24/7
na dedykowanej platformie online, która jest dopasowana do desktopu i mobile. Możesz uczyć się gdzie chcesz i kiedy chcesz!

FAQ
- Kiedy dostanę dostęp do kursu?
Po opłaceniu zamówienia zostanie Ci założone konto na platformie kursowej. Dane do logowania otrzymasz na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia. Od razu możesz wystartować z oglądaniem kursu.
- Jak długo mam dostęp do szkolenia?
Dostęp do szkolenia masz na zawsze. Dopóki istniejemy, w swoim panelu zawsze znajdziesz wykupiony kurs 🙂
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Pewnie. Podczas zamówienia zaznacz, że potrzebujesz faktury i wpisz dane firmy. Faktura zostanie wysłana automatycznie na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia.
- Czy otrzymam imienny certyfikat ze szkolenia?
Pewnie! Zaprojektowaliśmy specjalny certyfikat z Twoim imieniem i nazwiskiem podanym przy zakupie. Aby go otrzymać konieczne jest jednak wypełnienie testu. Jeśli obejrzysz szkolenie, na pewno sobie poradzisz.
- Jak wygląda płatność za kurs?
Wygodna zapłata online jest możliwa za pomocą płatności Przelewy24 i internetowego konta w banku lub karty płatniczej. Dostępna jest również płatność za pomocą PayPal.
- Czy mogę zapłacić za kurs w ratach?
Tak! Masz dostępne 2 opcje:
PayPo – odroczona płatność. Masz 30 dni na uregulowanie należności. Po upływie 30 dni możesz rozłożyć płatność na raty, a ich liczba zależy od wysokości zamówienia.
Raty w Santander i Alior Bank – raty są dostępne dla zakupów powyżej 300 zł. Aby wybrać tę metodę przejdź do płatności przez Przelewy24. W kolejnym kroku możesz wybrać jeden z dostępnych banków i następnie zostaniesz przekierowany na jego stronę, gdzie ustalisz liczbę rat.
Wszystkie formalności załatwiasz bezpośrednio przez stronę banku. Warunki spłaty, kredytu oraz inne szczegóły ustalasz z bankiem, a my otrzymujemy jedynie informację o możliwości realizacji zamówienia. Nie jesteśmy pośrednikiem i nie otrzymujemy żadnych danych podanych bankowi.
- Czy z kursu można korzystać w kilka osób?
Kupując dostęp do kursu, kupujesz go dla jednego użytkownika i ten użytkownik otrzymuje również imienny certyfikat ukończenia kursu. Jeśli potrzebujesz uzyskać dostęp do kursu dla kilku osób, wyślij nam e-mail poprzez zakładkę kontakt – zaproponujemy korzystne cenowo rozwiązanie grupowe.