Regulamin
Dzień dobry,
cieszymy się, że znalazłeś się w sekcji dokumentów prawnych naszego Sklepu. Oznacza to, że jesteś świadomym Klientem, który dba o swoje prawa konsumenckie i dokonuje świadomych zakupów.
Mamy w związku z tym dobrą wiadomość: w naszym Sklepie dbamy nie tylko o jakość produktów i przyjazną obsługę, ale również o Twoje prawa podczas zakupów on-line.
Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z naszymi zasadami lub produktami oferowanymi w naszym sklepie internetowym, możesz się z nami skontaktować. Żadnego pytania nie pozostawiamy bez odpowiedzi.
+48 513 496 456
Dietetyka Nienażarty Sp. z o.o.
ul. Księcia Witolda 49 /15
50-202 Wrocław
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO DIETETYKXXIWIEKU.PL
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
W pierwszej części Regulaminu przedstawiamy się, opisujemy różne formy kontaktu z naszą firmą, a także omawiamy najważniejsze definicje, które znajdziesz w tym dokumencie.
- Sklep Internetowy jest dostępny pod adresem: dietetykxxiwieku.pl oraz jego rozwinięciami. Przedmiotowy Regulamin opisuje również zasady i obowiązki związane z korzystaniem z Aplikacji.
- Sklep Internetowy jest prowadzony przez Dietetyka Nienażarty Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Księcia Witolda 49 /15, 50-202 Wrocław zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001016099, NIP: 8982288307, REGON: 52431604500000, kapitał zakładowy 6 000 zł, dalej: „Sprzedawca”.
- Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy:
- pod adresem e-mail: m.lesniewska@dietetykanienazarty.pl;
- pod numerem telefonu: +48 513 496 456 (call center czynne w godzinach: od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy);
- z wykorzystaniem adresu do korespondencji: Dietetyka Nienażarty Sp. z o.o., ul. Księcia Witolda 49 /15, 50-202 Wrocław;
- za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie Internetowym.
- Powyższe drogi komunikacji są punktem kontaktowym dla odbiorców usług w rozumieniu przepisów DSA.
- Sprzedawca ustanawia punkt kontaktowy dla organów państwowych oraz Unii Europejskiej i Rady Usług Cyfrowych na potrzeby stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (dalej: DSA) pod adresem mailowym: w.matras@dietetykanienazarty.pl. Językiem właściwym do kontaktu jest język polski i angielski.
- Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu skorzystania z wybranych funkcji Sklepu Internetowego (np. założenie Konta Klienta, czy dokonanie zakupu).
- Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony w Sklepie Internetowym w sposób umożliwiający Użytkownikom:
- zapoznanie się z jego treścią,
- utrwalanie jego treści poprzez samodzielne wydrukowanie lub zapisanie na nośniku zewnętrznym, np. pobrania w formie PDF (trwały nośnik),
- zapoznanie się z jego obecnie obowiązującą wersją, jak i poprzednimi.
- DEFINICJE. Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
- AKCJA PROMOCYJNA– szczególne warunki oferowania Produktów lub świadczenia usług, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, takie jak na przykład obniżenie Ceny za Produkt lub Zestaw Promocyjny. Szczegóły Akcji Promocyjnej reguluje Regulamin Akcji Promocyjnej, zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego. W przypadku obowiązywania Akcji Promocyjnej, przepisy Regulaminu Akcji Promocyjnej mają pierwszeństwo przed przepisami niniejszego Regulaminu.
- APLIKACJA – aplikacja mobilna, przeznaczona do zainstalowania na urządzeniu mobilnym (np. smartfonie, tablecie), dzięki której Klient może korzystać z wybranych funkcji Platformy Edukacyjnej . Zapoznaj się z polityką prywatności dla Aplikacji: https://dietetykxxiwieku.pl/polityka-prywatnosci-aplikacji/
- BOK – Biuro Obsługi Klienta Sklepu Internetowego, które udziela informacji w zakresie prowadzonej przez Sklep Internetowy działalności.
- CENA – określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem świadczenia usług w ramach umowy o świadczenie usług lub gotowości do ich świadczenia lub tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową. Cena nie zawiera kosztów dostawy, chyba że warunki Akcji Promocyjnej obowiązującej w danym czasie w Sklepie Internetowym stanowią inaczej.
- KLIENT – (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Sprzedawcy.
- KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 22(1) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- KONTO KLIENTA – Usługa Elektroniczna; oznaczony indywidualną nazwą (Loginem) i Hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności Sklepu Internetowego. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych Klienta, dostęp do historii Zamówień, dostęp do zakupionych treści cyfrowych oraz innych usług udostępnianych przez Sprzedawcę.
- KOSZYK – Usługa Elektroniczna udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze Sklepu Internetowego, polegająca na umożliwieniu mu łatwego złożenia Zamówienia jednego lub kilku Produktów, okazjonalnie wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi Regulaminami Akcji Promocyjnych, wyświetlenia podsumowania Ceny poszczególnych Produktów i wszystkich Produktów łącznie (w tym ew. kosztów wysyłki). Koszyk umożliwia także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: ilości Produktów, adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy, formy płatności. W ramach usługi Koszyka, Sprzedawca może przesłać Klientowi wiadomość mailową o Produktach pozostających w Koszyku lub nieudanej / odrzuconej przez pośrednika płatności transakcji (mail transakcyjny). Koszyk gromadzi składane przez Klienta oferty zawarcia Umowy, tj. w ramach jednego Zamówienia można złożyć więcej niż jedną ofertę zawarcia Umowy.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim zapisanym osobom otrzymywanie cyklicznych informacji na temat Sklepu Internetowego, w szczególności o Produktach, bieżącej działalności, akcjach marketingowych i Akcjach Promocyjnych, na podany przez Użytkownika adres e-mail, za jego wyraźną zgodą. Jeśli w zamian za zapis do Newslettera otrzymujesz Treści Cyfrowe to zajrzyj tutaj: https://dietetykxxiwieku.pl/regulamin-newslettera/.
- OKRES ROZLICZENIOWY – oznacza przedział czasu (np. 30 dni, 60 dni, jeden rok), za który pobierana jest Cena w związku z zawarciem Subskrypcji. Cena pobierana jest z góry za każdy Okres Rozliczeniowy
- PLATFORMA EDUKACYJNA – platforma zapewniana przez Sprzedawcę za pośrednictwem której Klient może uzyskać dostęp do materiałów szkoleniowych w postaci treści cyfrowych zgodnie z zakresem opisanym na Stronie Produktowej. Umowa na świadczenie przedmiotowej usługi ma charakter odpłatny, czasowy i świadczona jest w modelu Subskrypcyjnym.
- PRODUKT– dostępna w Sklepie Internetowym treść cyfrowa (są to dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej), będące przedmiotem Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych za zapłatą Ceny, w rozumieniu art. 2 pkt 5 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Produktem w rozumieniu Regulaminu jest również Wydarzenie oraz Platforma Edukcyjna w zakresie opisanym na danej Stronie Produktowej (wydarzenia) za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość za zapłatą Ceny.
- PRZEDSIĘBIORCA – KONSUMENT – Klient, który jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.
- REGULAMIN – niniejszy dokument określający m.in. zasady zawierania Umów za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady świadczenia i korzystania z Aplikacji oraz usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego na rzecz Użytkowników i Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkownika, w tym Klienta jak i Sprzedawcę. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- SKLEP INTERNETOWY – prowadzony przez Sprzedawcę w języku polskim internetowy Sklep sprzedażowy, umożliwiający zawarcie Umowy, dostępny w domenie internetowej dietetykxxiwieku.pl.
- STRONA PRODUKTOWA – miejsce w Sklepie Internetowym, na której przedstawione są m.in. szczegółowe informacje na temat Produktu oraz Ceny.
- SUBSKRYPCJA – Umowa Usługowa w modelu abonamentowym w ramach której Sprzedawca będzie dostarczał dostępu do Produktu objętego Subskrypcją za określoną Cenę przez określony czas. Płatność za Subskrypcję pobierana jest automatycznie zgodnie z wybranym przez Klienta w Zamówieniu Okresem Rozliczeniowym. Klient ma prawo w każdej chwili anulować Subskrypcję. Zakup Produktów w ramach Subskrypcji może być objęta rabatem, zgodnie z zasadami Akcji Promocyjnej.
- TREŚĆ/TREŚCI – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Produktach, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Sklepu Internetowego przez odpowiednio Sprzedawcę, kontrahentów Sprzedawcę, Klienta albo inną osobę korzystającą ze Sklepu Internetowego.
- UMOWA – Umowa Usługowa oraz Umowa Dostarczania Treści Cyfrowych łącznie.
- UMOWA DOSTARCZANIA TREŚCI CYFROWYCH – umowa, której przedmiotem jest dostarczenie Klientowi treści cyfrowych, które oznaczają dane wytwarzane i dostarczane w formie cyfrowej (np. kurs on-line, e-book).
- UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH – umowa o świadczeniu Usługi Elektronicznej. Umowa jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- UMOWA USŁUGOWA – umowa o świadczeniu (lub gotowości do świadczenia) usług w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca dostępu/udziału w Wydarzeniu lub świadczenia usługi w Postaci Platformy Edukacyjnej na rzecz Klienta usługi za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe w zakresie i czasie określonym na Stronie Produktowej. Umowa jest zawierana pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie..
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące z Sprzedawcą, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.
- UŻYTKOWNIK/OSOBA ODWIEDZAJĄCA – osoba fizyczna przeglądająca zasoby Sklepu Internetowego.
- WYDARZENIE – usługa polegająca na przeprowadzeniu wydarzenia (np. konferencji) w zakresie opisanym na danej Stronie Produktowej w miejscu i dacie wskazanym przez Sprzedawcę, świadczona za zapłatą Ceny na podstawie zawartej Umowy o Świadczenie Usług. Wydarzenie może odbyć się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość lub hybrydowo w miejscu wskazanym przez Sprzedawcę, z równoczesną transmisją online – zgodnie z opisem danego Wydarzenia w ramach Strony Produktowej.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy (ułatwienie techniczne).
§2 ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
Poznaj zasady korzystania z naszego Sklepu wyjaśniamy, jakie minimalne wymagania techniczne musisz spełnić, żeby bez problemów korzystać z jego funkcjonalności.
- Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet;
- najnowsza wersja przeglądarki internetowej;
- aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail) w celu zawarcia umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie z Aplikacji:
- urządzenie mobilne (smartfon, tablet) z aktywnym dostępem do Internetu oraz
- system operacyjny Android lub IOS w najnowszej wersji
- Sprzedawca nie udziela gwarancji, że korzystanie ze Sklepu Internetowego będzie przebiegało bez błędów i przerw technicznych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Sklepu Internetowego w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Klientów. Sprzedawca będzie dążył do niezwłocznego przywrócenia działania Sklepu Internetowego.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i treści innych Sklepów oraz portali, do których może zostać przekierowany Klient, korzystając z linków umieszczonych w Sklepie Internetowym (np. operatorów płatności).
§3 USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
W części trzeciej prezentujemy usługi elektroniczne dostępne w naszym Sklepie. Usługa Elektroniczna to np. Koszyk. Wyjaśniamy też, jak w prosty sposób złożyć reklamację na Usługi Elektroniczne.
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Użytkowników, w tym Klientów, które nie wymagają zapłaty Ceny (usługi darmowe):
- umożliwianie Klientom składania Zamówień, zawierania Umów, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
- prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
- umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Sklepu, w tym treści o charakterze marketingowym;
- umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
- formularz kontaktowy;
- Newsletter.
Konto klienta
- Sprzedawca dodatkowo, na rzecz Klientów, którzy korzystają z Konta Klienta, świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi:
- podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego do Konta (za pomocą przeglądarki);
- przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień;
- umożliwienie zmiany danych Klienta w ramach Konta Klienta;
- umożliwienie dostępu do Produktów zakupionych w ramach Umowy Dostarczania Treści Cyfrowych i Platformy Edukacyjnej.
- Korzystanie z Konta możliwe jest po złożeniu przez Klienta Zamówienia. Po jego odebraniu i potwierdzeniu Sprzedawca bez zbędnej zwłoki dokona utworzenia konta na dane podane w Zamówieniu co zostanie potwierdzone mailem przesłanym na adres podany przez Klienta w Zamówieniu. Wyżej wymieniony mail będzie zawierał również dane do logowania.
- Umowa o Świadczenie Usług Elektronicznych zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia rejestracji Konta Klienta, wysłanego przez Sprzedawcę na adres email podany przez Klienta. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. W celu usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) należy skontaktować się z Sprzedawcą poprzez przesłanie stosownego żądania (np. korzystając z jednej z form kontaktu wskazanych w punkcie 1.3 niniejszego Regulaminu).
Koszyk
- Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Użytkownika pierwszego Produktu do Koszyka.
- Koszyk jest usługą świadczoną nieodpłatnie, przez okres, w którym w Koszyku Użytkownika znajdują się niezakupione Produkty. W momencie złożenia zamówienia i jego skutecznego opłacenia dochodzi do zakończenia świadczenia usługi.
- Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. Usunięcie danej pozycji może spowodować automatycznie usunięcie również innej pozycji z Koszyka z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami. Koszyk umożliwia także ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: adresu dostawy, danych do faktury, sposobu dostawy, formy płatności, dodania kodów rabatowych.
Newsletter
- Usługa Newsletter polega na otrzymywaniu przez:
- Użytkowników do niego zapisanych (Usługobiorców), którzy udostępnili Sprzedawcę (Usługodawcy) swój adres e-mail, drogą elektroniczną, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych dotyczących produktów i usług Sprzedawcę i partnerów Sprzedawcę, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych (e-mail marketing).
- Usługobiorców, którzy udostępnili Sprzedawcy swój numer telefonu, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych, dotyczących produktów i usług Sprzedawcę i partnerów Sprzedawcę, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych (sms marketing).
- Korzystanie z usługi Newsletter możliwe jest po wykonaniu kolejnych kroków przez Użytkownika:
- udostępnienie co najmniej swojego adresu e-mail lub numeru telefonu, w wyznaczonym do tego polu w Sklepie Internetowym lub zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a w celu otrzymywania informacji handlowych wybranym kanałem komunikacji;
- zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu (w tym dodatkowo poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Usługobiorcę – o ile taka funkcjonalność została udostępniona) oraz potwierdzenie zapoznania się z Polityką prywatności. Usługodawca może udostępnić również inne sposoby zaakceptowania postanowień Regulaminu.
- Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony.
- Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z usługi Newsletter (rezygnacji z usługi), w szczególności poprzez skierowanie prośby o zaprzestanie świadczeni Usługi Newsletter na dane kontaktowe podane w pkt. 1.3. Regulaminu lub kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w wiadomości e-mail wysłanej do Usługobiorcy w ramach usługi Newsletter lub poprzez kliknięcie w odpowiedni przycisk na stronie Sklepu Internetowego, do której link znajduje się w pierwszej wiadomości przesłanej na podany numer telefonu w związku z rejestracją do usługi Newsletter . Wypisanie się we wskazany wyżej sposób z jednego z kanałów usługi Newsletter, nie oznacza automatycznego wypisania się z drugiego z kanałów usługi Newsletter.
- Sprzedawca może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie usługi Newsletter za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako (katalog zamknięty):
- zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie o świadczenie usługi Newsletter lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
- zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
- zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
- Usługodawca swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. powyżej wysyła na adres e-mail lub numer telefonu podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do usługi Newsletter.
- Sprzedawca może wypowiedzieć Usługobiorcy umowę świadczenia usługi Newsletter za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z usługi Newsletter, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości treści, o których mowa powyżej, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Usługobiorca (katalog zamknięty): korzysta z Newsletteru w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz naruszający prawa osób trzecich, niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także niezgodnie z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, w szczególności dostarcza treści o charakterze bezprawnym.
Algorytmiczne podejmowanie decyzji
- W ramach naszego Sklepu Internetowego nie podejmujemy żadnych algorytmicznych decyzji ws. świadczenie usług elektronicznych, zamieszczania treści lub rozpatrywania zgłoszenie, reklamacji i innych wniosków.
Reklamacje Usług Elektronicznych
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać w dowolnej formie. Zaleca się skorzystanie ze środków komunikacji wskazanych w punkcie 1.3 Regulaminu.
- Przykładowy formularz reklamacji jest dostępny pod treścią niniejszego Regulaminu.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Sprzedawca odpowiada na reklamację w tej samej formie, w jakiej otrzymał reklamację, chyba że osoba składająca reklamację wskazała prośbę o inną formę komunikacji.
§4 WARUNKI SKŁADANIA ZAMÓWIENIA I ZAWIERANIA UMOWY
To bardzo ważna część Regulaminu, w której wyjaśniamy, w jaki sposób możesz nabyć nasze Produkty, czyli złożyć Zamówienie, a następnie zawrzeć Umowę.
- Informacje prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Sprzedawcę do Użytkowników, w tym Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego.
- Główne cechy świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z Użytkownikiem lub Klientem są określone na Stronie Produktowej (karcie Produktu) lub w inny właściwy dla danego Produktu sposób, w ramach Sklepu Internetowego.
- W ramach rozwoju dostępnych w Sklepie Internetowym Produktów oraz z uwagi na ich specyfikę, Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia co do sposobów składania Zamówień na określone Produkty. W przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, z których wobec przynajmniej jednego zastosowanie znajduje ograniczenie, o którym mowa powyżej, może to wpłynąć na dostępność sposobów składania Zamówień również dla pozostałych z nich.
- Zawarcie Umowy między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Składanie Zamówień
- Sprzedawca umożliwia Użytkownikowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego w następujący sposób, kolejno:
- Klient dodaje wybrany Produkt (lub Produkty) do Koszyka, po czym przechodzi do formularza zamówienia (ścieżka zakupowa);
- Użytkownik, samodzielnie wypełnia formularz zamówienia w zakresie niezbędnym do złożenia Zamówienia. W formularzu niezbędne jest podanie następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz danych dotyczących Umowy: sposób płatności, wybranych Produktów. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy oraz numeru NIP.
- W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych przy wypełnianiu formularza zamówienia może uniemożliwić realizację Zamówienia i zawarcia Umowy.
- Wypełniając formularz Zamówienia należy wybrać sposób zapłaty Ceny.
- Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu i zapoznanie się z Polityką prywatności.
- W przypadku Subskrypcji Klient wskazuje częstotliwość wysyłki cyklicznej oraz akceptuje cyklicznego dostarczenie Produktów i obciążanie jego kart Ceną.
- W zależności od wybranego sposobu zapłaty za Zamówienie, Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności lub podanie danych w celu zakupu na raty, czy w ramach płatności odroczonej.
- Sprzedawca w odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia lub wiadomość, o której mowa w punkcie 4.7 litera a.
- Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, w przypadku, w którym Sprzedawca nie przesłał wiadomości, o której mowa w punkcie 4.6 na końcu, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e mail wiadomość z:
- potwierdzeniem przyjęcia jednej lub kilku poszczególnych ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia i potwierdzeniem zawarcia Umowy (akceptacja Zamówienia w zakresie Produktów wskazanych w wiadomości); albo
- informacją o braku możliwości przyjęcia wszystkich ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia, np. z powodu braku płatności lub wyczerpania się limitu miejsc.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia ofert(y) z Zamówienia tj. wysłania do Klienta wiadomości mailowej, o której mowa powyżej w zakresie wskazanych w niej Produktów.
- Złożenie Zamówienie oznacza zgodę na otrzymanie rachunku / faktury, faktury korygującej i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail. Wraz z potwierdzeniem Zamówienia, Sprzedawca wysyła rachunek / fakturę. Jednocześnie Klient oświadcza, że będzie odbierał powyższe faktury elektroniczne pod podanym przez siebie adresem e-mail.
- W przypadku braku możliwości przyjęcia wszystkich lub niektórych złożonych w ramach Zamówienia ofert, BOK skontaktuje się z Klientem w celu:
- poinformowania Klienta o braku możliwości przyjęcia wszystkich złożonych w ramach Zamówienia ofert; albo
- potwierdzenia przez Klienta woli realizacji Zamówienia w części, w jakiej Sprzedawca zgodził się przyjąć oferty zawarcia Umowy. Wówczas Klient może anulować w całości złożone Zamówienie (w zakresie wszystkich ofert), co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy. Anulowanie Zamówienia przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku jego dalszej realizacji. W przypadku anulowania Zamówienia, odpowiednie zastosowanie znajduje poniższy punkt.
- W przypadku braku możliwości przyjęcia ofert/y złożonych w ramach Zamówienia, Umowa w zakresie wskazanych przez BOK Produktów nie zostaje zawarta, a Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
- Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności wszystkich Produktów oraz realizacji Umowy. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia w sytuacjach nadzwyczajnych, czy nieprzewidzianych, oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta.
- Niezależnie, Sprzedawca może informować Klienta o statusie Zamówienia, w szczególności wysyłając wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail, SMS lub kontaktując się telefonicznie.
- Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę oraz ew. inne koszty wybranych przez Klienta fakultatywnych płatnych usług. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu, a także o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany przed złożeniem Zamówienia i przed zawarciem Umowy.
- Akcje Promocyjne obowiązujące w Sklepie Internetowym nie łączą się, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej.
- Złożenie Zamówienia i jego akceptacja przez Sprzedawcę prowadzi do utworzenie Konta Klienta na rzecz Klienta, o ile Klient go nie posiada. Nie dotyczy to Umów dotyczących Wydarzenia.
Subskrypcje
- Niniejsze postanowienia mają charakter szczególny i dotyczą jedynie Subskrypcji. W kwestiach nieuregulowanych poniżej w zakresie Subskrypcji wprost należy stosować postanowienia pozostałej części Regulaminu dotyczących Zamówień.
- Klient, dokonując Zamówienia dotyczącego Platformy Edukacyjnej może wybrać Subskrypcję. W tym celu dodaje wybrane produkty do Koszyka i wskazuje Okres Rozliczeniowy (np. 30 dni, 1 rok) tj. wybiera częstotliwości płatności.
- Subskrypcja jest zawierana na czas nieokreślony. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą wypowiedzieć Subskrypcję w każdym czasie. Wypowiedzenie Subskrypcji skutkuje rozwiązaniem umowy jej dotyczącej wraz z upływem ostatniego opłaconego Okresu Rozliczeniowego.
- Klient może wypowiedzieć Subskrypcję z poziomu Konta Klienta poprzez skorzystanie z funkcjonalności anulowania Subskrypcji . W takim wypadku zawarta umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem ostatniego opłaconego Okresu Rozliczeniowego.
- W ramach Subskrypcji Klient wyraża zgodę na cykliczne pobieranie przez zewnętrznego operatora płatności z karty płatniczej Klienta Ceny zgodnie z regulaminem wskazanego operatora płatności. Cena będzie pobierana przez operatora płatności automatycznie zgodnie z częstotliwością Subskrypcji.
- W celu uruchomienia Subskrypcji, Klient poza standardowymi informacjami koniecznymi do złożenia Zamówienia, ma obowiązek podać dane karty płatniczej i ustanowić zlecenie stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez zewnętrznego operatora płatności.4.17. Niniejsze postanowienia mają charakter szczególny i dotyczą jedynie Subskrypcji. W kwestiach nieuregulowanych poniżej w zakresie Subskrypcji wprost należy stosować postanowienia pozostałej części Regulaminu dotyczących Zamówień.
- Klient, dokonując Zamówienia dotyczącego Platformy Edukacyjnej może wybrać Subskrypcję. W tym celu dodaje wybrane produkty do Koszyka i wskazuje Okres Rozliczeniowy (np. 30 dni, 1 rok) tj. wybiera częstotliwości płatności.
- Subskrypcja jest zawierana na czas nieokreślony. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca mogą wypowiedzieć Subskrypcję w każdym czasie. Wypowiedzenie Subskrypcji skutkuje rozwiązaniem umowy jej dotyczącej wraz z upływem ostatniego opłaconego Okresu Rozliczeniowego.
- Klient może wypowiedzieć Subskrypcję z poziomu Konta Klienta poprzez skorzystanie z funkcjonalności anulowania Subskrypcji . W takim wypadku zawarta umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem ostatniego opłaconego Okresu Rozliczeniowego.
- W ramach Subskrypcji Klient wyraża zgodę na cykliczne pobieranie przez zewnętrznego operatora płatności z karty płatniczej Klienta Ceny zgodnie z regulaminem wskazanego operatora płatności. Cena będzie pobierana przez operatora płatności automatycznie zgodnie z częstotliwością Subskrypcji.
- W celu uruchomienia Subskrypcji, Klient poza standardowymi informacjami koniecznymi do złożenia Zamówienia, ma obowiązek podać dane karty płatniczej i ustanowić zlecenie stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez zewnętrznego operatora płatności.
§5 SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
Jesteśmy elastyczni – nasz Sklep umożliwia różne metody płatności. Sprawdź, jak możesz opłacić swoje Zamówienie.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi rożne sposoby płatności za Zamówienie poprzez zaufanych pośredników płatności:
- płatności elektroniczne (np. Przelewy24, Stripe);
- płatności kartą płatniczą;
- płatności na raty;
- płatności odroczone (PayPo).
- Możliwe aktualne sposoby płatności określone są w Sklepie Internetowym w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową. Dostępne sposoby płatności mogą zależeć od wybranego przez Klienta Produktu. Dostępne sposoby płatności mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Produkty nimi objęte.
- Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi, płatnościami ratalnymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych Sklepów zewnętrznych.
- W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności Klienta, BOK może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym wysyłając wiadomość e-mail (mail transakcyjny). Nieuiszczenie płatności w ciągu 24 godzin od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty. Klient może również do momentu otrzymania wiadomości o wysłaniu Zamówienia anulować je bez ponoszenia konsekwencji, kontaktując się ze Sprzedawcą przez BOK, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy.
- Rozwiązanie Umowy w trakcie jej obowiązywania nie upoważnia Klienta niebędącego Konsumentem do dochodzenia zwrotu Ceny już uiszczonej, niezależnie od momentu, w którym wypowiedziano umowy.
§6 KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY TREŚCI CYFROWYCH
Dostawa produktu to bardzo istotna część realizacji Zamówienia. Staramy się dostarczyć do Ciebie produkt najszybciej, jak jest to możliwe.
- W przypadku treści cyfrowych, Sprzedawca nie wprowadza ograniczeń terytorialnych w zakresie ich dostawy.
- Doręczenie treści cyfrowych jest darmowe i następuje za pośrednictwem Konta Klienta.
- Do poprawnego skorzystania z niektórych produktów niezbędne może być zewnętrzne oprogramowanie nieoferowane przez Sprzedawcę (np. w przypadku e-booków niezbędny jest program do otwarcia plików z rozszerzeniem PDF).
- Sprzedawca nie jest w żaden sposób powiązany z zewnętrznymi programami i nie ma wpływu, ani nie ponosi odpowiedzialności za ich działanie.
- Dostawę treści cyfrowych realizujemy zwykle w 24 godziny od daty potwierdzenia Zamówienia.
- Treści cyfrowe uważa się za dostarczone po przyznaniu Klientowi dostępu do nich z poziomu Konta Klienta.
- W sytuacjach nadzwyczajnych termin dostawy może ulec wydłużeniu, o czym Sprzedawca poinformuje Klientów (np. okres wyprzedaży, okres świąteczny, nieprzewidziane okoliczności jak wybuch pandemii).
- W przypadku wydłużenia okresu realizacji przygotowania Zamówienia czy czasu doręczania treści cyfrowej, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem w celu poinformowania go o przyczynie opóźnień oraz nowym, planowanym terminie dostawy.
- Dostawa treści cyfrowej Zamówionej w trybie pre order zostanie zrealizowane przez Sprzedawcę w terminie wskazanym na danej Stronie Produktowej.
- W przypadku wybranych treści cyfrowych dostęp do nich może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi na Stronie Produktowej (np. dostęp na 12 miesięcy). W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Kupujący utraci dostęp do danej treści cyfrowej.
- Jeżeli dostęp do treści cyfrowej przyznawany jest na czas nieoznaczony, Sprzedawca może podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do treści cyfrowej, o czym uprzedzi Klientowi przynajmniej z dwu miesięcznym wyprzedzeniem. Sprzedawca może w takiej sytuacji umożliwić pobranie materiałów kursowych na dysk lub do pamięci urządzenia Klienta.
- W sytuacji, w której Sprzedawca nie dostarczył treści cyfrowych bez zbędnej zwłoki lub w uzgodnionym terminie, Klient może – po wezwaniu przedsiębiorcy do ich dostarczenia – rozwiązać umowę. W razie braku zgodności z umową Klient ma prawo żądać doprowadzenia treści cyfrowych do zgodności z umową (chyba że jest to niemożliwe lub wiązałoby się z niewspółmiernymi kosztami dla Sprzedawcy). Jeżeli Sprzedawca nie podejmuje takiego działania, Klient może otrzymać proporcjonalne obniżenie Ceny lub rozwiązać umowę.
- Po rozwiązaniu umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszelkie koszty, z wyjątkiem kosztów zapłaconych przez Klienta w okresie, w którym treści cyfrowe dostarczane w sposób ciągły były zgodne z umową.
§7 WYKONANIE USUŁUGI WYDARZENIA
- Wykonanie Wydarzenia następuje w terminie i miejscu wskazanym przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca zapewnia wszelkie niezbędne sprzęty oraz asortyment niezbędny do świadczenia usługi w zakresie objętym danym Produktem.
- Sprzedawca nie zapewnia w ramach Produktów noclegu, wyżywienia, połączenia internetowego, oprogramowania do komunikacji zdalnej ani innych usług lub produktów nie związanych bezpośrednio z możliwością uczestnictwa w wydarzeniu i nie wskazanych wprost na Stronie Produktowej.
- W przypadku braku wzięcia udziału w Wydarzeniu z winy Klienta lub podmiotów trzecich Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Ceny uiszczonej przez Klienta.
- Klientom, którzy Zamówili udział w Wydarzeniu w wersji online oraz uiścili Cenę, Sprzedawca najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem prześle link do Wydarzenia wraz z instrukcją jego wykorzystania.
- Klient zobowiązany jest samodzielnie zapewnić sobie dostęp do urządzeń niezbędnych do wzięcia udziału w wydarzeniu np. komputer/telefon/tablet i dostęp do sieci Internet.
- W przypadku braku wzięcia udziału w Wydarzeniu z winy Klienta lub podmiotów trzecich Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Ceny uiszczonej przez Klienta.
§8 WYKONANANIE USŁUGI O NAZWIE PLATFORMA EDUKACYJNA
- W przypadku Platformy Edukacyjnej, Sprzedawca nie wprowadza ograniczeń terytorialnych w zakresie jej wykonania.
- Świadczenie Platformy Edukacyjnej następuje za pośrednictwem Konta Klienta i Aplikacji.
- Do poprawnego skorzystania z niektórych elementów Platformy Edukacyjnej niezbędne może być posiadanie przez Klienta zewnętrznego oprogramowania nieoferowanego przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca nie jest w żaden sposób powiązany z zewnętrznymi programami i nie ma wpływu, ani nie ponosi odpowiedzialności za ich działanie.
- Instrukcja uzyskania dostępu do Platformy Edukacyjnej przesyłana jest na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia zwykle w 24 godziny od daty potwierdzenia Zamówienia.
- W sytuacjach nadzwyczajnych termin dostawy może ulec wydłużeniu, o czym Sprzedawca poinformuje Klientów.
- W przypadku wydłużenia okresu realizacji Zamówienia czy czasu doręczania treści cyfrowej, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem w celu poinformowania go o przyczynie opóźnień oraz nowym, planowanym terminie dostawy.
- W sytuacji, w której Sprzedawca nie dostarczył usługi cyfrowej bez zbędnej zwłoki lub w uzgodnionym terminie, Klient może – po wezwaniu przedsiębiorcy do ich dostarczenia – rozwiązać umowę. W razie braku zgodności z umową Klient ma prawo żądać doprowadzenia usługi cyfrowej do zgodności z umową (chyba że jest to niemożliwe lub wiązałoby się z niewspółmiernymi kosztami dla Sprzedawcy). Jeżeli Sprzedawca nie podejmuje takiego działania, Klient może otrzymać proporcjonalne obniżenie Ceny lub rozwiązać umowę.
- Po rozwiązaniu umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszelkie koszty, z wyjątkiem kosztów zapłaconych przez Klienta w okresie, w którym usługa cyfrowa była realizowana w sposób ciągły zgodnie z umową.
- Klient zobowiązany jest korzystać z Platformy Edukacyjnej w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
- korzystać z platformy w sposób niezakłócający korzystanie z platformy przez pozostałych jej Klientów, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
- nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta na platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
- nie rozpowszechniać treści zawartych na Platformie Edukacyjnej bez uprzedniej zgody Sprzedawcy, w szczególności nie kopiować treści.
- W wypadku korzystania z Platformy Edukacyjnej w sposób sprzeczny z ustępem powyżej, Sprzedawca zachowuje prawo do trwałego lub czasowego zablokowania Klientowi dostępu do platformy. Ponadto, Sprzedawca może skierować względem Klienta roszczenie cywilne, na zasadach ogólnych a także zgłosić sprawę do właściwych organów ścigania.
- Poszczególne treści cyfrowe dostępne w Sklepie mogą być prezentowane również w ramach oddzielnych stron internetowych, innych niż Sklep Internetowy. Zakup dostępu do Platformy Edukacyjnej następuje jednak zawsze za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Aplikacja
- Korzystanie z Aplikacji jest w dobrowolne. Klient może uzyskać dostęp do zakupionych Produktów również za pośrednictwem Konta Klienta lub inną drogą nie wymagającą instalowania na urządzeniu mobilnym Aplikacji.
- W celu korzystania z Aplikacji niezbędne jest pobranie jej z oficjalnych sklepów:
- Apple App Store – dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS;
- Google Play – dla urządzeń z systemem operacyjnym Android.
- Korzystanie z Aplikacji pobranej z innych źródeł niż oficjalne sklepy wiąże się z ryzykiem naruszenia integralności Aplikacji oraz potencjalnym połączeniem z szkodliwym oprogramowaniem, za co Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
- Korzystania z Aplikacji wymaga wcześniejszego założenie Konta Klienta i odbywa się na podstawie zawartej w trakcie zakładania Konta Klienta Umowy o Świadczeniu Usług Elektronicznych .
- Aby móc korzystać z Aplikacji, Użytkownik:
- pobiera Aplikację zgodnie z instrukcjami wskazanymi w ust. powyżej;
- zapoznaje się i akceptuje niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności Aplikacji,
- instaluje Aplikację na urządzeniu mobilnym, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi podczas procesu instalacji,
- loguje się do Aplikacji przy użyciu danych do logowania do Konta Klienta.
- Klienta korzystającego z Aplikacji w odpowiedni sposób dotyczą pkt. 8.10 i 8.11 Regulaminy.
- Aplikacja zapewnia dostęp do zakupionych treści cyfrowych powiązanych z danym Kontem Klienta oraz:
- możliwość wymiany wiadomości prywatnych oraz publikowanie postów widocznych dla innych użytkowników Aplikacji,
- możliwość personalizacji swojego profilu w ramach aplikacji połączonego z Kontem Klienta np. poprze zamieszczeni zdjęcia lub opisu.
- Do korzystania z Aplikacji i uprawnień Konsumentów z tego wynikających odpowiednie zastosowanie ma Regulamin.
§9 REKLAMACJA
Przykładamy wielką uwagę do tego, co oferujemy naszym Klientom. Jednak, jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia wobec tego, co dla Ciebie robimy – sprawdź jak w łatwy sposób złożyć u nas reklamację.
- Klient, będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą – Konsumentem jest uprawniony do dokonania reklamacji zakupionego Produktu.
- Sprzedawca odpowiada za zgodność świadczenia z umową, w szczególności obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad oraz zgodny z zawarta umową. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z umową w zakresie określonym w art. 43b ust. 2 lub 3 Ustawy o prawach konsumenta, jeśli Konsument został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy wyraźnie i odrębnie zaakceptował jego cechy.
- Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia Konsumentowi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia jest dłuższy.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w dowolnej formie. Zachęcamy do złożenia reklamacji z wykorzystaniem form komunikacji opisanych w Regulaminie.
- W razie braku zgodności Produktu z umową Klientowi, będącemu Konsumentem oraz Przedsiębiorcy-Konsumentowi, przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta (dalej: brak zgodności towaru z umową).
- W przypadku braku zgodności treści cyfrowej z umową, konsument może żądać doprowadzenie do ich zgodności z umową. Przedsiębiorca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, przy ocenie których brane są pod uwagę wszelkie okoliczności sprawy w szczególności znaczenie braku zgodności treści cyfrowej z umową oraz wartość treści cyfrowej zgodnych z umową.
- Przedsiębiorca doprowadza treść cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej do zgodności z umową ponosi przedsiębiorca.
- Jeżeli treść cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- przedsiębiorca nie doprowadził treści cyfrowej do zgodności z umową
- brak zgodności treści cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić treść cyfrową do zgodności z umową;
- brak zgodności treści cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniej próby zgodności treści z umową;
- z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili. Roszczenia Klienta z tytułu niezgodności towaru z umową ulegają przedawnieniu po upływie 6 lat od dnia ujawnienia się niezgodności towaru z umową. Koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego.
- W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny, kwoty należne wskutek skorzystania z tego prawa zwrócone zostaną Klientowi nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny. Zwrot środków nastąpi przy wykorzystaniu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Klient użył podczas dokonywania zapłaty za towar, chyba że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inną metodę zwrotu.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy;
- oraz danych kontaktowych składającego reklamację (imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail) – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przeciwnym razie uważa się, że reklamacja została uznana przez Sprzedawcę.
- Powyższe znajduje odpowiednie zastosowanie do reklamacji składanej przez Klienta wz. ze świadczeniem usług na podstawie Umowy Usługowej.
§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Wychodzimy z założenia, że w przypadku różnicy zdań z Klientem warto rozmawiać i dążyć do wzajemnego porozumienia na drodze polubownej. Zobacz, w jaki sposób możemy rozwiązać ewentualny spór.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcę do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedawcę o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
- Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§11 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTY)
Wiemy, że czasem konsumenci chcą skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu. W pełni to rozumiemy. Sprawdź, jak wyglądają zasady odstąpienia od umowy w naszym Sklepie.
Treści cyfrowe
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Chwilą rozpoczęcia świadczenia jest udostępnienie Produktu na Koncie Klienta.
- Przed rozpoczęciem świadczenia na rzecz Klienta, zgodnie z zawartą umową, Klient zobowiązany jest wyrazić za pośrednictwem Sklepu Internetowego wyraźną zgodę, o której mowa w powyższych punktach Regulaminu.
- Klient po zawarciu umowy otrzymuje od Sprzedawca potwierdzenie jej zawarcia oraz informowany jest o utracie praw do odstąpienie od umowy w związku z wyrażoną przez niego zgodą, o której mowa w powyższych punktach Regulaminu na wskazany w trakcie składania Zamówieniu adres e-mail.
- W przypadku zamówienia w trybie pre-order, Konsument oraz Przedsiębiorca – Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Dostarczenia Treści Cyfrowych, jednak nie później niż do chwili doręczenia treści cyfrowych. W celu skorzystania z tego uprawnienie Klienta obowiązują ww. zasady odstąpienie od umowy.
Pozostałe Produkty – Wydarzenia i Platforma Edukacyjna
- Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionego Produktu. Regulacje niniejszego punktu Regulaminu dotyczą również Przedsiębiorcy – Konsumenta, który oświadcza, że korzysta z uprawnienia do odstąpienia od umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, gdyż zawarł umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, a sama umowa nie posiada dla niego charakteru zawodowego.
- Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę – Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument lub Przedsiębiorca – Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone z wykorzystaniem formularza odstąpienia od umowy, którego wzór znajduje się pod treścią Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone w dowolnej formie na dane wskazane w punkcie 1.3 Regulaminu, jednak skorzystanie z formularza pomoże nam rozpatrzyć Państwa sprawę szybciej.
- Konsument i Przedsiębiorca – Konsument samodzielnie ponosi koszt dokonania zwrotu Produktu (koszt przesyłki zwrotnej od Konsumenta do Sprzedawcy).
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę – Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (pełnomocnika), a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy – Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca może się wstrzymać z przesłaniem zwrotu środków do czasu odebrania zwracanych towarów lub przesłania nam potwierdzenia nadania paczki, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę – Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę – Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Konsument lub Przedsiębiorca – Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu lub w związku z nieprawidłową pielęgnacją produktu lub niewłaściwego zapakowania produktu podczas jego odsyłania do Sprzedawcy.
- Ustawowe prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy – Konsumentowi w następujących okolicznościach:
- w przypadku przekroczenia terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcy o woli odstąpienia od umowy sprzedaży;
- w sytuacjach, o których mowa w art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
§12 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
W tej części wskazujemy jakie prawa własności intelektualnej chronimy w naszym Sklepie Internetowym i jakich zasad musisz przestrzegać.
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego oraz Aplikacji, a w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, oprogramowania, domeny internetowej, a także do formularzy, dokumentów prawnych, logotypów, znaków towarowych, tekstu, grafiki, zdjęć i innych zamieszczonych przez Sprzedawcę treści należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.
- Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Sklepu Internetowego oraz Aplikacji lub jej elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcę, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i niniejszego Regulaminu. Sprzedawca może podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów własnych oraz Klientów Sklepu Internetowego.
- Prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania danych dostępnych w Sklepie i Aplikacji podlegają przepisom Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Wykorzystywanie danych Sklepu Internetowego oraz Aplikacji w celach komercyjnych odbywać się może po uprzednim powiadomieniu o tym Sprzedawcy i uzyskaniu od niego pisemnej zgody.
§13 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Sprawdź, jak dbamy o Twoje dane osobowe.
- Zasady ochrony danych osobowych określa dokument „Polityka Prywatności”.
- Zasady stosowania plików cookies na Stronie Internetowej określa dokument „Polityka Cookies”.
- Zasady ochrony danych osobowych w przypadku aplikacji mobilnej określają zasady zawarte w dokumencie „Polityka Prywatności Aplikacji Mobilnej”.
§14 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
Jeśli robisz zakupy w naszym Sklepie Internetowym, a nie jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – ta część Regulaminu jest skierowana właśnie do Ciebie.
- Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami – Konsumentami (przedsiębiorcami na prawach konsumenta).
- Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcę z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
- Ani Sprzedawca, ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.
- W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Sprzedawcę, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli i/lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny z tytułu ostatniej Umowy nie więcej jednak niż do kwoty 300 złotych i jedynie w stosunku do realnie poniesionej szkody. Odpowiedzialność Sprzedawcę z tytułu utraconych korzyści jest umownie wyłączona.
- W przypadku opóźnienia płatności Sprzedawca ma prawo naliczyć odsetki w maksymalnej wysokości za opóźnienie w zapłacie. Odsetki naliczane są̨ od dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin płatności.
- Sprzedawca jest uprawniony do wstrzymania realizacji jakiegokolwiek Zamówienia w przypadku istnienia jakichkolwiek zaległości w płatnościach przez Klienta względem Sprzedawcę do czasu uregulowania wszelkich zaległości w płatnościach przez Klienta. W takim przypadku Sprzedawca nie będzie ponosił jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie umowy, a Klient zrzeka się̨ wszelkich roszczeń́ z tego tytułu.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcę.
- W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Odpowiedzialność za utracone korzyści Klienta niebędącego Konsumentem jest umownie wyłączona.
§15 OGRANICZENIE I MODERACJA TREŚCI ZAMIESZCZANYCH PRZEZ KLIENTÓW
Zgodnie z przepisami DSA oraz innymi przepisami bezwzględnie obowiązującego prawa poniżej opisujemy zasady zamieszczania Treści i ich moderowania na naszej stronie.
- Treści zamieszczane na Stronie Internetowej oraz Aplikacji nie mogą naruszać przepisów prawa oraz postanowień Regulaminu.
- Za pośrednictwem Strony Internetowej i Aplikacji zabronione jest również:
- Reklamowanie konkurencyjnych względem Sprzedawcy działalności;
- Informowanie o działalności, promocji, promowanie produktów lub zbiórek, bez wcześniejszego uzyskania zgody Sprzedawcy;
- Publikowanie treści zawierających słowa uznane za wulgarne, nawołującą do nienawiści lub jakiekolwiek formy przemocy;
- Publikowanie treści naruszających dobra osobiste osób fizyczny lub prawnych w tym Sprzedawcy;
- Publikowanie treści w sposób sprzeczny z zasadami netykiety;
- Publikowanie treści powielających treści zamieszczone przez Sprzedawcę, Klientów lub Użytkowników;
- Publikowanie treści zawierających linki, odwołania do innych stron lub programów komputerowych;
- Publikowanie treści mających na celu zmianę kodu strony lub dążących do uzyskania dostępu w nieautoryzowany sposób do jej elementów.
- W przypadku naruszenia ww. zasad publikowania treści Sprzedawca zastrzega sobie uprawnienie do ich moderacji w tym usunięcia.
- Ocena treści przez Sprzedawcę następuje w sposób obiektywny i proporcjonalny, z poszanowaniem dla przepisów prawa. Ewentualna moderacji treści następuje z poszanowaniem podstawowych wartości ujętych w Karcie praw podstawowych w szczególności wolności wypowiedzi, wolności i pluralizmu.
- Ocena i moderacja treści nie następuje w sposób zautomatyzowany. Za każdą moderację treść odpowiada wyznaczony pracownik Sprzedawcy.
- W przypadku moderacji treści Sprzedawca powiadomi osobą ją zamieszczającą o moderacji o ile będzie posiadał dane kontaktowe, które mu to umożliwią (np. adres mailowy).
- Każdy autor zmoderowanej treści ma prawo do odwołania się od decyzji Sprzedawcy w zakresie dokonanej moderacji. W tym celu autor powinien odpowiedzieć na wiadomość informującą go o moderowaniu treści lub skierować swoje odwołanie na dane kontaktowe wskazane w pkt 1.3. Regulaminu.
§16 MECHANIZMY ZGŁASZANIA NIELEGALNYCH TREŚCI ORAZ SPOSÓB ICH ROZPATRYWANIA
Każda osoba odwiedzająca naszą stronę internetową może zgłosić nam nielegalne treści, które na niej zauważy. Poniżej opisujemy w jaki sposób można dokonać takiego zgłoszenie oraz w jaki sposób je rozpatrujemy.
- W przypadku znalezienie na naszej Stronie Internetowej lub w Aplikacji treści, które Użytkownik lub Klient uzna za nielegalne może je zgłosić za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- W zgłoszeniu sugerujemy wskazanie:
- dla czego uważasz, że treść jest nielegalna;
- umiejscowienia nielegalnej treści poprzez opisanie jej umiejscowienia na stronie lub wskazanie odpowiedniego kodu URL lub adresu strony pod którym znajduje się nielegalna treść;
- imienia i nazwiska lub nazwy oraz adresu mailowego dokonującego zgłoszenia z wyjątkiem zgłoszeń dotyczących niegodziwego traktowania w celach seksualnych dzieci, wykorzystywania seksualnego dzieci, pornografii dziecięcej, nagabywania dzieci do celów seksualnych lub związanych z jednym z ww. przestępstwa;
- oświadczenia o tym, że zgłoszenie dokonane jest w dobrej wierze oraz że zawarte w nim informacje są kompletne i prawidłowe.
- Jeśli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe, Sprzedawca prześle bez zbędnej zwłoki potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
- Jeśli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Sprzedawca po jego rozpatrzeniu poinformuje podmiot zgłaszający o jego wyniku oraz wskaże ewentualną drogę odwołania.
§17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin w wersji 2.0 wchodzi w życie z dniem 30.04.2025 r.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
- W przypadku, gdy regulacje bezwzględnie obowiązującego prawa kraju zwykłego pobytu Klienta przewidują dla niego korzystniejsze warunki niż przepisy prawa polskiego oraz zapisy niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdą przepisy prawa kraju zwykłego pobytu Klienta.
- Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie w sytuacji, w której Sprzedawca zmodyfikuje sposób lub zakres prowadzonej działalności gospodarczej lub w wyniku zmian prawnych skutkujących koniecznością dostosowania Regulaminu do powszechnie obowiązującego prawa. O wszelkich zmianach Sklep Internetowy będzie informować Użytkowników poprzez zamieszczenie informacji na stronie Sklepu Internetowego lub w Aplikacji lub w formie wiadomości mailowej. Każda z osób, która otrzyma w/w wiadomość będzie mogła złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umów o świadczenie usług elektronicznych (w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania wiadomości) realizowanych na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Do Zamówień /zrealizowanych transakcji/, złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia Zamówienia.
Poprzednie wersje Regulaminu:
Regulamin 1.0 obowiązujący od dnia 04.12.2024 do dnia 05.05.2025: https://dietetykxxiwieku.pl/regulamin-old/
Link do formularzy: